Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emileczka | użytkownik

imię i nazwiskoAna adresLesko zarejestrowany18.09.2006 @15:50:27 ostatnio na stronie16.04.2010 @20:29:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9353653
digarty8 komentarze348 posty na forum19

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kasiaczarna    01.12.2007 @22:14:37
bardzo mi miło
/czynię to samo
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~sose    01.12.2007 @22:14:36
Dziękuje
Pozdrawiam
A.
~kasiaczarna    01.12.2007 @22:11:55
cała przyjemność...
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~kasiaczarna    01.12.2007 @22:09:22
a kilka też?
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~satinel283    01.12.2007 @22:07:07
dziekuje
~kasiaczarna    01.12.2007 @22:05:54
dziękuję bardzo
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
+parus    01.12.2007 @22:00:04
No nie wiem o co.. :D
Lubisz białą czekoladę.? xD
~piotrrodzoch    01.12.2007 @21:57:46
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
+parus    01.12.2007 @21:55:53
A założymy się.?.! xD :D
Jak następnym razem będe to zrobię zdjęcie i Ci prześle.!
Jak tak mówisz, to napewno tego nie przeoczę.! :D
~piotrrodzoch    01.12.2007 @21:52:05
a chcesz zobaczyc?
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
~wszegniew    01.12.2007 @21:46:26
dzięki bardzo za ocenke
+parus    01.12.2007 @21:45:26
Następnym razem zwrócę uwagę przez jakie miejsca przejerzdżam.. :D
+parus    01.12.2007 @21:39:47
O kurcze teraz to zapomniałam.. :D
Ale gdzieś nad Wołkowyją.. :P
Daleko od Ciebie.? :D
+parus    01.12.2007 @21:35:57
Kończą, zaczynają...
Kończą, zaczynają...
I tak w kółko...

A tak, rodzinkę tam mam i muszę się znowu tam wybrać, bo mam takiego pecha, że jak jadę w Bieszczady to zapominam aparatu...
+parus    01.12.2007 @21:28:09
Kocham Bieszczady.!
A we Wrocławiu to ja nie mieszkam, tylko w Obornikach Śląskich.
To 21 km nad Wrocławiem.
Piękne miasto.

Ja najczęściej to w bieszczady jadę na wesela do rodzinki.
Już kilka razy na nich tam byłam. :D
+parus    01.12.2007 @21:22:10
Gdzie leży Lesko.?
+parus    01.12.2007 @21:20:19
dzięki.!
~mosqitox    01.12.2007 @21:01:55
dzięki
_______
---->
~mega    29.11.2007 @18:23:16
I wiedzę już ta fajnego awatara z którym Cię zawsze kojarzę i tylko Ciebie
_______
Artysta prawdziwy artysta, a nie przeintelektualizowany młynek mielący automatycznie wszystkie możliwe wariacie i perturbacje, nie powinien bać sie krytyki.
~rzechuj    26.11.2007 @21:03:01
UJot?Wiesz, chcialbym... moje skromne marzenie :P
_______
I don't want to set the world in fire
~rzechuj    25.11.2007 @19:08:25
zamierzam sie wybierac.
_______
I don't want to set the world in fire
~Najezony    25.11.2007 @02:18:35
a innych się ruszają skandal !
~rzechuj    25.11.2007 @00:41:17
ee... a co to?
_______
I don't want to set the world in fire
~Najezony    24.11.2007 @21:58:10
stoją dość niezależnie
~Najezony    24.11.2007 @21:45:24
złośliwa
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt